Odbor správy majetku a investic
Úřední hodiny pro veřejnost
Pondělí | 08:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
Úterý | 08.00 - 11:30 | 12:30 - 15:30 |
Středa | 08:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
Čtvrtek | zavřeno |
Pátek | 08:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 |
Vedoucí odboru:
Ing. Jaroslav Beránek
Zástupce vedoucího odboru:
Petr Šimek
Náplň práce:
- vede agendu pronájmů, výměn a přechodů nájmu bytu
- vede agendu nebytových prostor (včetně školských, sociálních a ostatních objektů občanské vybavenosti) z hlediska evidence, oprav a údržby
- vede agendu žádostí o pronájmy a prodeje pozemků (zásady prodeje pozemků naleznete zde)
- vydává ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy dle zákona 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů
- zajišťuje správu, údržbu na sportovištích ve vlastnictví města
- zajišťuje věcnou evidenci a organizuje inventarizaci majetku města
- sleduje stav městských komunikací, dopravního značení, veřejného osvětlení
- zajišťuje rozvoj města v oblasti elektrifikace, plynofikace, dopravy, vodofikace a energetiky
- zajišťuje přípravu a realizaci investičních akcí města
- zajišťuje činnosti spojené s dotačními tituly (vyhledávání, vedení agend, zpracování podkladů, přihlášení, vyhodnocování)
- provádí výkon státní správy na úseku pořizování a změn územně-plánovací dokumentace správního obvodu v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu
- provádí výkon státní správy na úseku památková péče
- provádí výkon státní správy na úseku pozemních komunikací
- odbor je garantem komisí rady města: bytové a sociální komise, komise správy majetku a výstavby, komise pro posuzování veřejných zakázek, komise pro otvírání obálek