Rekonstrukce hlavní ulice (Hauptstraße) v Großschönau

Rekonstrukce hlavní ulice (Hauptstraße) v Großschönau

7. 8. 2008 - Jiří Sucharda
Hlavní silnice procházející Großschönau (státní silnice 135/137) směrem od Varnsdorfu (Česká republika) na Žitavu je ve velmi špatném stavu.

Diskusní fórum

Diskusní fórum bylo uzavřeno, už není možné přidávat příspěvky!

Opravy

Autor: fabio

 Rychlost a důkladnost oprav je neuvěřitelná, navíc i kvalita je ohromující. Kéž by některý ze zodpovědných pracovníků MěÚ zvedl svůj zadek a zajel se podívat... Pak by nemohlo projít takové zvěrstvo jako "oprava" ulic pod Špičákem (Kollárova ul. je dnes spíše tankodrom), vystouplý kanál na Poštovní ulici (podobné kvality je i na zmiňované Kollároě ul.), hloubení děr za neznámým účelem na křižovatce ul. Východní a Legií atd... Kdo vůbec ve Vdf je zodpovědný za přebírání opravených silnic ????

 
Autor: Pavel
Souhlasím s Vámi to co projde firmám tady je trosku podezřelé... ostatne představitelé firem prcující pro město nebo na jiných státních zakázkách si libují - kvlita žádná, potom k tomu přibydou práce navíc, které se firmám draze zaplatí...
 
Autor: Homan Pavel

 Souhlasím s vámi...u nás ve městě, když už máme opravenou a rovnou silnici, tak na ní natlučeme ocelové zpomalovací pásy, a to nejlépe na každý roh křižovatky.  - Kde přátelé z Německa asi udělali chybu, že tam takovéto vymoženosti nepoužívají...?

 
Autor: Michalek

Zpomalovací pruhy jsou na silnicích z důvodu vyzkoušení prudké akcelerace po jejich přejetí, přece! :-)

Podle doslechu jsou v některých městech tak daleko, že pokud si občané prosadí ve své uličce zpomalovací prahy kvůli "hluku" v noci, jezdí tam poučení řidiči v noci pomalu, ale s klaksonem.

 
Autor: xxxx

Mě zpomalovací pruhy vůbec, ale vůbev ve městech nevadí! Jsou tam proto, aby chránili občany před řidiči, kteří ve městech jezdí jak idioti! Já osobně bych je dal dal do každé obytné zóny! jsem také řidič - již 20 let. Když, ale vidím jací idioti dnes jezdí v autech a co předvádí, tak bych jim řidičák odebral na to tata... 

Já bych řekl, že těch spomalovacích pruhů je v našem městě naopak málo!

 
Autor: Michalek
Zrovna na Národní jsem ještě asi neviděl někoho jet v autě tak rychle (bez závažného důvodu), aby mi to přišlo nebezpečné.
Ale takový motorkáři, jezdící ve dvanáct dopoledne na krosové motorce po zadním kole...
 
Autor: Míra

 Jestli ono to nebude třeba tím, že zrovna na Národní jsou ty retardéry už nějakou dobu (odhadoval bych to tak na 10 let)

 
Autor: Pavel
vy myslíte, že zpomalovací pruhy zastaví ty opravdu nebezpečné řidiče? ti opravdový, jak vy říkáte idioti, retardér přejedou a pak mají znovu plyn na podlaze, takže problém bych viděl jinde: především v práci policie která sice na silnicích je ale zabívá se jen těmi snadno prokazatelnými přestupky ale např. nesprávný způsob jízdy, nesprávné předjíždění atd. nehlídají vubec páč je to moc práce s dokazováním tak raději rozdávají pokuty za třicítku na Národní (to mě stálo 1000 korun, a za týden na to mě tam policista předjížděl páč sem ho asi brzdil jel sem totiz předepsanou 20)
 
Autor: Michalek

Kde přesně na Národní měřili? 8-0

 
Autor:

Nesouhlasím. Dle mého jsou zpomalovací pruhy ve městě tou nejúčinější metodou jak zbezpečnit provoz v ulicích města! Dal bych je všude a byl by klid ! Na Národní to funguje výborně!!!

Žádný název

Autor: Michael Šatník

Jirko, prosím řekni panu Paukerovi, že semafory se dají sladit tak, aby se dalo projet najedou a né aby tě zastavili 3x za sebou. Díky.

Žádný název

Autor: Soňa

Myslím, že na Národní je více retardéru, než je zdrávo, tato třída se změnila v autodrom. Retardéry bych raději umístnila u nechráněných železničních přejezdů, škol a dalších nebezpečných míst. Na Národní platí dopravní předpisy.