Rekonstrukce hlavní ulice (Hauptstraße) v Großschönau
Diskusní fórum
Diskusní fórum bylo uzavřeno, už není možné přidávat příspěvky!
Opravy
Autor: fabio Rychlost a důkladnost oprav je neuvěřitelná, navíc i kvalita je ohromující. Kéž by některý ze zodpovědných pracovníků MěÚ zvedl svůj zadek a zajel se podívat... Pak by nemohlo projít takové zvěrstvo jako "oprava" ulic pod Špičákem (Kollárova ul. je dnes spíše tankodrom), vystouplý kanál na Poštovní ulici (podobné kvality je i na zmiňované Kollároě ul.), hloubení děr za neznámým účelem na křižovatce ul. Východní a Legií atd... Kdo vůbec ve Vdf je zodpovědný za přebírání opravených silnic ????
Zpomalovací pruhy jsou na silnicích z důvodu vyzkoušení prudké akcelerace po jejich přejetí, přece! :-)
Podle doslechu jsou v některých městech tak daleko, že pokud si občané prosadí ve své uličce zpomalovací prahy kvůli "hluku" v noci, jezdí tam poučení řidiči v noci pomalu, ale s klaksonem.
Mě zpomalovací pruhy vůbec, ale vůbev ve městech nevadí! Jsou tam proto, aby chránili občany před řidiči, kteří ve městech jezdí jak idioti! Já osobně bych je dal dal do každé obytné zóny! jsem také řidič - již 20 let. Když, ale vidím jací idioti dnes jezdí v autech a co předvádí, tak bych jim řidičák odebral na to tata...
Já bych řekl, že těch spomalovacích pruhů je v našem městě naopak málo!
Ale takový motorkáři, jezdící ve dvanáct dopoledne na krosové motorce po zadním kole...
Kde přesně na Národní měřili? 8-0
Žádný název
Autor: Michael ŠatníkJirko, prosím řekni panu Paukerovi, že semafory se dají sladit tak, aby se dalo projet najedou a né aby tě zastavili 3x za sebou. Díky.
Žádný název
Autor: SoňaMyslím, že na Národní je více retardéru, než je zdrávo, tato třída se změnila v autodrom. Retardéry bych raději umístnila u nechráněných železničních přejezdů, škol a dalších nebezpečných míst. Na Národní platí dopravní předpisy.