Výzva zájemcům o veřejnou zakázku
Město Varnsdorf
Nám. E. Beneše 470
vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu:
Vypracování projektové dokumentace -
"Domovní kanalizační přípojky – splašková kanalizace Hrádek, Pěnkavčí vrch, Varnsdorf"
1. Veřejný zadavatel
Úřední název: Město Varnsdorf
Poštovní adresa: Nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf, Česká republika
statutární zástupce: Ing. Josef Poláček, starosta města
kontaktní místo: OSMI MěÚ Varnsdorf, fax:412371051, E-mail: varnsdorf@varnsdorf.cz
kontaktní osoba: Petr Šimek tel. 412372241 kl. 160 nebo ing. Jaroslav Beránek tel. 412372241 kl. 118
2. Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
"Vypracování projektové dokumentace: Domovní kanalizační přípojky – splašková kanalizace Hrádek, Pěnkavčí vrch, Varnsdorf"
3. vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění je vypracování a dodávka projektové dokumentace k územnímu souhlasu a inženýrská činnost - zajištění územního souhlasu pro stavbu domovních kanalizačních přípojek na nově budovanou splaškovou kanalizaci "Hrádek, Pěnkavčí vrch". Předpokládaný počet řešených přípojek : 76. Objednatel je oprávněn v průběhu zpracovávání zakázky rozšířit předmět plnění o další přípojky s upravenými termíny plnění.
V případech, kdy prokazatelně nebude možné zajistit podklady pro územní souhlas, zpracuje dodavatel dokumentaci k ÚR a zajistí platné ÚR, a to po předchozím odsouhlasení změny objednatelem.
4. Požadavky na rozsah předmětu plnění:
Projektová dokumentace bude zpracována v souladu s platnými právními a technickými předpisy, dle požadavků zadavatele, předaných podkladů, místních zjištění a zaměření a odsouhlaseného návrhu projekčního řešení ze strany vlastníků připojovaných nemovitostí. Součástí dokumentace bude položkový rozpočet
Součástí předmětu plnění jsou i předjednání a vyjádření dotčených orgánů státní správy, správců sítí, správců komunikací a dalších dotčených osob.
Součástí předmětu plnění jsou i zjištění dalších skutečností, které neobsahují podklady předané zadavatelem, ale které jsou potřebné pro zpracování projektu. (například zjištění stávajícího stavu).
5. Požadavky na způsob a počet vyhotovení:
Dokumentace bude předána v tištěné podobě v počtu 3 ks výtisků a v elektronické podobě.
6. Doba a místo plnění zakázky:
Předpokládaný termín uzavření smlouvy o dílo I/2009
Předpokládaný termín předání předmětu plnění IV/2009
7. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) , d) zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž tento doklad nesmí být starší 90 kalendářních dnů k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace,
- dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
- dokladem osvědčujícím odbornou způsobilost projektanta nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje – osvědčením o autorizaci vydaným dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, v platném znění.
Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §53 zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- čestným prohlášením.(vzor prohlášení je k dispozici u kontaktní osoby zadavatele)
Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů dle § 55 písm. a), c) zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením čestného prohlášení uchazeče, že jeho pojištění odpovědnosti za škodu pokrývá celý rozsah plnění veřejné zakázky, podepsané osobou oprávněnou za uchazeče jednat, případně příslibem pojišťovny k uzavření takové pojistné smlouvy. Vlastní pojistná smlouva bude v takovém případě uzavřena a předložena zadavateli nejpozději v den podpisu smlouvy o dílo.
Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §56 odst.3, písm. a), 4, 5 zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením seznamu realizovaných akcí obdobného charakteru, provedených uchazečem za poslední 3 roky. Minimální požadovaná úroveň: realizace minimálně 1 akce obdobného charakteru v uplynulých 3 letech.
- předložením čestného prohlášení, že bude plnit dílo v souladu se všemi právními a technickými předpisy vztahujícími se k předmětu díla
- předložením čestného prohlášením o plnění všech právních a technických předpisů vztahujících se k předmětu díla z hlediska ochrany životního prostředí
V případě využití subdodavatelských služeb uvede uchazeč v nabídce identifikaci kooperujících subjektů.
Splnění shora uvedených kvalifikačních předpokladů může uchazeč doložit listinami ve stejnopise, nebo v úředně uvěřené kopii.
8. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle těchto kriterií : 1) výše nabídkové ceny 2) termíny plnění
9. Cena a požadavky na platební podmínky
Celková nabídková cena bude uvedena za kompletní provedení díla jako pevná a nepřekročitelná, bez DPH a včetně DPH. Pro stanovení nabídkové ceny je závazný počet projektovaných přípojek uvedený v odst. 3) této výzvy.
Samostatně bude uvedena cena za vypracování PD k územního souhlasu a zajištění územního souhlasu pro stavbu 1 přípojky. Dále bude samostatně uvedena cena za vypracování PD k územnímu řízení a zajištění platného územního rozhodnutí pro stavbu 1 přípojky.
Zálohy na provedení prací zadavatel neposkytuje. Úhrada za dílo bude provedena po předání a převzetí dokončených prací popř. jejich části v případě dohody se zadavatelem na základě faktury se splatností min. 21 dní. Uchazeči mohou nabídnout i výhodnější platební nabídky.
10. Obsah a forma nabídky
- krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče
- prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, ze kterého vyplývá, že je uchazeč vázán celým obsahem nabídky po celou zadávací lhůtu.
- doklady prokazující splnění kvalifikace
- návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou
- výše nabídkové ceny doplněná položkovým rozpočtem
- termíny plnění, harmonogram prací
- poskytnutá záruka za dílo vyjádřená v měsících
- nabídky se podávají v písemně ve lhůtě pro podání nabídek
- nabídky se podávají v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: Výzva – "Vypracování projektové dokumentace: Domovní kanalizační přípojky – splašková kanalizace Hrádek, Pěnkavčí vrch, Varnsdorf"
– NEOTVÍRAT !!! a opatřené na uzavření razítkem uchazeče. Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné zaslat oznámení podle §71 odst. 6.
12. Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídky mohou uchazeči doručovat po celou dobu pro podání nabídky do podatelny Městského úřadu ve Varnsdorfu v pracovních dnech v pondělí až čtvrtek od 7.00 do 15.00 hod a v pátek od 7.00 do 12.00 hod. Dne 19.12.2008 ve 12:00 hod. končí lhůta pro přijímání nabídek.
10. Práva zadavatele
1. zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a výzvu zrušit.
2. jednat o úpravách textu smlouvy o dílo (návrh textu smlouvy předloží uchazeč) a upřesnit její konečné znění.
Ve Varnsdorfu 8.12.2008
Ing. Josef Poláček
starosta města
K výzvě zájemcům o veřejnou zakázku malého rozsahu: formát *.DOC, formát *.PDF