Výzva k podání nabídky

Výzva k podání nabídky

29. 10. 2008 - Jan Louka, DiS.
Vypracování projektové dokumentace - "Provedení inženýrských sítí a komunikace v lokalitě RD Štursova - Komenského"

Město Varnsdorf
Nám. E. Beneše 470
vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu:

Vypracování projektové dokumentace -
"Provedení inženýrských sítí a komunikace v lokalitě RD Štursova - Komenského"




1. Veřejný zadavatel
Úřední název: Město Varnsdorf
Poštovní adresa: Nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf, Česká republika
statutární zástupce: Ing. Josef Poláček, starosta města
kontaktní místo: OSMI MěÚ Varnsdorf, fax:412371051, E-mail:varnsdorf@varnsdorf.cz
kontaktní osoba: Petr Šimek tel. 412372241 kl. 160 nebo ing. Jaroslav Beránek tel. 412372241 kl. 118


2. Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem

„Vypracování projektové dokumentace - Provedení inženýrských sítí a komunikace v lokalitě RD Štursova – Komenského““


3. vymezení předmětu plnění veřejné zakázky

Předmětem plnění je vypracování a dodávka projektové dokumentace akce „ Provedení inženýrských sítí a komunikace v lokalitě RD Štursova - Komenského“ v rozsahu:
a) Dokumentace pro územní rozhodnutí a stavební povolení (včetně: zaměření – polohopisné, výškopisné, geodetické podklady; nutné průzkumné práce a odborné posudky, položkový rozpočet),
Projektová dokumentace bude zpracována pro stavební objekty:
- splašková a dešťová kanalizace včetně přípojek
- rozšíření vodovodní sítě včetně přípojek
- rozšíření plynovodu včetně přípojek
- rozšíření distribuční sítě elekto NN včetně přípojek
- veřejné osvětlení
- obslužná komunikace včetně chodníku
- terénní úpravy
b) Zajištění podkladů k vydání ÚR a SP a zajištění platného ÚR a SP
c) Zadávací dokumentace (výkaz výměr)
d) Autorský dozor

Vymezení řešené lokality pro výstavbu RD Štursova – Komenského:

Území „A“ pro výstavbu 6 RD
p.p.č.k. 7460, 7461, 7462, 7464, 7469, 7470, 7472/1, 7472/3, 7473/2, 7476 – vše v k.ú. Varnsdorf , celková výměra 12 469 m2

Území „B“ pro výstavbu 5 RD
p.p.č.k. 1389/3, 1394/1, 1373 a části p.p.č.k., 1388, 1374, 1372, 1390/1 – vše v k.ú. Varnsdorf , celková výměra 9 666 m2

4. Požadavky na rozsah předmětu plnění:
Projektová dokumentace pro územní rozhodnutí, pro stavební povolení a zadávací dokumentace bude zpracována v souladu s platnými právními a technickými předpisy, dle požadavků zadavatele, předaných podkladů, místních zjištění a zaměření a odsouhlaseného návrhu projekčního řešení ze strany zadavatele a budoucích provozovatelů IS, komunikace a zařízení. Dokumentace bude zpracována v oddílech podle stavebních objektů, včetně výkazů výměr, soupisů prací a dodávek s podrobným popisem standardů, které jednoznačně vymezují použité položky, tak, aby mohl být samostatně proveden výběr zhotovitele a následná realizace jednotlivých stavebních objektů.
Součástí předmětu plnění jsou i předjednání a vyjádření dotčených orgánů státní správy, správců sítí, správců komunikací a dalších dotčených osob.
Součástí předmětu plnění jsou i zjištění dalších skutečností, které neobsahují podklady předané zadavatelem, ale které jsou potřebné pro zpracování projektu (například zjištění stávajícího stavu). Požadovaná záruka za dílo je 60 měsíců od data jeho předání a převzetí.

5. Požadavky na způsob a počet vyhotovení:
Dokumentace pro ÚR, SP a zadávací dokumentace bude předána v tištěné i v elektronické podobě. Počet vyhotovení dokumentace bude pro územní rozhodnutí v počtu 3 ks výtisků, pro stavební řízení a zadávací dokumentace v počtu 6 ks.

6. Doba a místo plnění zakázky:

Předpokládaný termín uzavření smlouvy o dílo XI/2008
Předpokládaný termín předání a převzetí dokumentace k ÚR III/2009
Předpokládaný termín předání a převzetí dokumentace k SP a ZD VI/2009
Předpokládaný termín předání platného stavebního povolení VII/2009

7. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) , d) zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž tento doklad nesmí být starší 90 kalendářních dnů k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace,
- dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
- dokladem osvědčujícím odbornou způsobilost projektanta nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje – osvědčením o autorizaci vydaným dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, v platném znění.

Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §53 zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- čestným prohlášením.(vzor prohlášení je součástí této výzvy – příloha č.1 )

Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů dle § 55 písm. a), c) zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením čestného prohlášení uchazeče, že jeho pojištění odpovědnosti za škodu pokrývá celý rozsah plnění veřejné zakázky, podepsané osobou oprávněnou za uchazeče jednat, případně příslibem pojišťovny k uzavření takové pojistné smlouvy. Vlastní pojistná smlouva bude v takovém případě uzavřena a předložena zadavateli nejpozději v den podpisu smlouvy o dílo.

Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §56 odst.3, písm. a), 4, 5 zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením seznamu realizovaných akcí obdobného charakteru, provedených uchazečem za posledních 5 let. Minimální požadovaná úroveň: realizace minimálně 1 akce obdobného charakteru a rozsahu v uplynulých 5 letech.
- předložením čestného prohlášení, že bude plnit dílo v souladu se všemi právními a technickými předpisy vztahujícími se k předmětu díla
- předložením čestného prohlášením o plnění všech právních a technických předpisů vztahujících se k předmětu díla z hlediska ochrany životního prostředí

V případě využití subdodavatelských služeb uvede uchazeč v nabídce identifikaci kooperují-
cích subjektů.

Splnění shora uvedených kvalifikačních předpokladů může uchazeč doložit listinami ve stejnopise, nebo v úředně uvěřené kopii.
8. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle těchto kriterií : 1) výše nabídkové ceny za vypracování PD 2) výše ceny za výkon autorského dozoru 3) záruční doba za dílo 4) Platební podmínky
9. Cena a požadavky na platební podmínky Celková nabídková cena bude uvedena za kompletní provedení díla (vypracování PD – odst.1a,b,c) této výzvy) jako pevná a nepřekročitelná, bez DPH a včetně DPH. Samostatně bude uvedena cena za výkon autorského dozoru vyjádřená hodinovou sazbou + cestovné, bez DPH a včetně DPH. Zálohy na provedení prací zadavatel neposkytuje. Úhrada za dílo bude provedena po předání a převzetí dokončených prací popř. jejich části v případě dohody se zadavatelem na základě faktury se splatností min. 21 dní. Uchazeči mohou nabídnout i výhodnější platební nabídky.
10. Prohlídka místa plnění Předání podkladů a případná prohlídka místa plnění bude zájemcům umožněna individuálně dle dohody s kontaktní osobou zadavatele.
11. Obsah a forma nabídky
- krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče
- prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, ze kterého vyplývá, že
je uchazeč vázán celým obsahem nabídky po celou zadávací lhůtu.
- doklady prokazující splnění kvalifikace
- návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou
- výše nabídkové ceny doplněná položkovým rozpočtem (krycí list rozpočtu + oceněný výkaz
výměr)
- harmonogram prací
- poskytnutá záruka za dílo vyjádřená v měsících
- nabídky se podávají v písemně ve lhůtě pro podání nabídek
- nabídky se podávají v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: Výzva – „Vypracování projektové dokumentace - Provedení inženýrských sítí a komunikace v lokalitě RD Štursova – Komenského“ – NEOTVÍRAT !!! a opatřené na uzavření razítkem uchazeče. Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné zaslat oznámení podle §71 odst. 6.


12. Lhůta a místo pro podání nabídek Nabídky mohou uchazeči doručovat po celou dobu pro podání nabídky do podatelny Městského úřadu ve Varnsdorfu v pracovních dnech v pondělí až čtvrtek od 7.00 do 15.00 hod a v pátek od 7.00 do 12.00 hod. Dne 24.11.2008 ve 16:00 hod. končí lhůta pro přijímání nabídek.

10. Práva zadavatele
1. zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a výzvu zrušit.
2. jednat o úpravách textu smlouvy o dílo (návrh textu smlouvy předloží uchazeč) a upřesnit její konečné znění.
Ve Varnsdorfu 20.10.2008

Ing. Josef Poláček
starosta města

K výzvě zájemcům o veřejnou zakázku malého rozsahu: formát *.DOC, formát *.PDF