Stěhování odborů městského úřadu
V předminulém čísle Hlasu severu informoval tajemník MěÚ Ing. Vladimír Bartoň o připravovaném stěhování některých odborů městského úřadu na budovu v ul. T. G. Masaryka (u Červeného kostela).
Důvodem je instalace fotokabinky pro snímání biometrických údajů v souvislosti se zavedením nových cestovních pasů od 01.09.2006, pro jejíž umístění nejsou v budově na náměstí vhodné prostory. Pro informaci dodáváme, že cestovní pasy dosud vydávané, budou platné do doby v nich uvedené.
Protože se doba stěhování neúprosně blíží, chceme znovu upozornit občany na změny, které je čekají při vyřizování některých záležitostí na městském úřadě.
Přestěhovány budou tyto agendy:
Evidence obyvatel, matrika, občanské průkazy a cestovní doklady, řidičské průkazy a evidence řidičů, přestupková komise (podávání stížností), vymáhání pohledávek.
V této budově si také občané mohou vyřídit ověřování podpisů a listin, kopírování dokumentů a v dohledné době bude rovněž zahájen provoz podatelny pro příjem podání.
V průběhu srpna se pak rovněž na tuto budovu přemístí dopravní agendy, o této změně budeme občany prostřednictvím Hlasu severu také informovat.
Hodiny pro veřejnost na budově T. G. Masaryka 1838 budou stanoveny takto:
PO 8,00 – 17,00
ÚT 8,00 – 15,30
ST 8,00 – 17,00
ČT zavřeno
PÁ 8,00 – 14,30
Kontaktní adresa: Městský úřad Varnsdorf, ul. T. G. Masaryka 1838,
tel. spojení: 412 384 615 – 617.
Veškeré potřebné informace návštěvníci obdrží v recepci při vstupu do budovy.
Děkujeme za pochopení a věříme, že tyto změny přispějí ke zkvalitnění vzájemného kontaktu úřadu s občany.
Eva Navrátilová
ved. organizačního odboru MěÚ