Provoz městského úřadu platný od 20. dubna 2020

Provoz městského úřadu platný od 20. dubna 2020

17. 4. 2020 - Tomáš Secký, DiS.
Od pondělí 20. dubna 2020 se Městský úřad Varnsdorf vrací do běžného režimu. Zároveň je potřeba při nezbytně nutné návštěvě obou budov radnice dodržovat bezpečnostní opatření.

Vzhledem k aktuální situaci je dobré zvážit osobní návštěvu pracovišť úřadu. Apelujeme proto na využití jiných komunikačních kanálů pro kontakt s úřadem či konkrétním úředníkem (e-mail, telefon). Kompletní seznam kontaktů naleznete zde.

V nezbytně nutné osobní návštěvě je potřeba dodržovat bezpečnostní opatření. Ve vestibulu obou budov městského úřadu je připravena dezinfekce na ruce a vstup je možný pouze s rouškou nebo jiným zakrytím úst a nosu. Při osobním kontaktu s úředníky a dalšími občany je nutné dodržovat odstup minimálně 2 metry.

Úřední hodiny od 20. dubna 2020

Pondělí 08:00 - 17:00
Úterý 08.00 - 15:30 *
Středa 08:00 - 17:00
Čtvrtek zavřeno (otevřena pouze pokladna ve vestibulu v budově A)
Pátek 08:00 - 14:30 * 


* V úterý a v pátek budou návštěvníci úřadu vpuštěni do budovy pouze po zazvonění na zvonek, který se nachází i s telefonními kontakty ve vestibulu budov úřadu.

Pokladní hodiny pro období od 20. do 30. dubna 2020

Pondělí 1. patro, kancelář č. 13 08:00 - 17:00
     
Úterý vestibul v přízemí 08.00 - 12:00
  1. patro, kancelář č. 13 13:00 - 15:00 *
     
Středa 1. patro, kancelář č. 13  08:00 - 17:00
     
Čtvrtek vestibul v přízemí 08.00 - 12:00
     
Pátek vestibul v přízemí 08:00 - 12:00
  1. patro, kancelář č. 13  13:00 - 14:00 *


* V úterý a v pátek po poledni pobudou návštěvníci úřadu vpuštěni do budovy pouze po zazvonění na zvonek, který se nachází i s telefonními kontakty ve vestibulu budov úřadu.